מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RN50C1960F | 2 | TX | 3 | 81349 |
MILR10509-8 | 1 | TX | 3 | 81349 |
C50-1960F | 1 | TX | 3 | 17745 |
NC3-1960F | 1 | TX | 3 | 18612 |
415E196R0FT2 | 1 | TX | 3 | 56289 |
DWLC50T2-1960F | 1 | TX | 3 | 63743 |
PME50T9-1960F | 1 | TX | 3 | 64537 |
EE0-05-1960F | 1 | TX | 3 | 91637 |
EE1-20 1960F | 1 | TX | 3 | 91637 |
MC50C1960F | 1 | TX | 3 | 01295 |
MMCT2-1960F | 1 | TX | 3 | 75042 |
FE5C2-1960F | 1 | TX | 3 | 80031 |
NC3-1960F | 9 | TX | 3 | 14674 |
MF3CC1960F | 9 | TX | 3 | 19701 |
MF50-196R0F | 9 | TX | 3 | 91637 |
352250006401 | 2 | ZN | 6 | H0203 |
EE0-05-1960F | 9 | TX | 3 | 14298 |
EE1-20 1960F | 9 | TX | 3 | 14298 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |