מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RN20X75R0F | 2 | XX | X | 81349 |
MILR10509 | 1 | XX | X | 81349 |
CD1-2MR75R0F | 1 | 48 | 4 | 01295 |
C7774319P31 | 1 | 48 | 4 | 31637 |
MS90169 | 1 | XX | X | 96906 |
CD1-2MR75R0F | 9 | 48 | 4 | 96214 |
C7774319P31 | 9 | 48 | 4 | 13688 |
BL173882 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
BL173882-75R0 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
GA50083A75R0 | 9 | XX | X | 64959 |
GA50083A75R0 | 9 | 9Z | 2 | 75042 |
DCC75R0F | 9 | 48 | 4 | 75042 |
BL173882 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
GA50083A75R0 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |