מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RN14YC | 1 | ZZ | 4 | 0B231 |
WS506 | 1 | XX | X | 81348 |
46XLS | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
N16YC | 2 | 75 | 4 | 11538 |
AG82 | 2 | 75 | 3 | 23040 |
N16Y | 9 | 75 | 5 | 0AFL4 |
46XLS | 9 | 75 | 5 | 70040 |
CLNY | 9 | 75 | 3 | 70673 |
AG82 | 1 | ZZ | 3 | 57526 |
RN14YC | 1 | ZZ | 4 | 0B231 |
WS506 | 1 | XX | X | 81348 |
AG82 | 1 | ZZ | 3 | 57526 |
46XLS | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
N16YC | 2 | 75 | 4 | 11538 |
CLNY | 9 | 75 | 3 | 70673 |
46XLS | 9 | 75 | 5 | 70040 |
AG82 | 9 | 75 | 3 | 23040 |
N16Y | 9 | 75 | 5 | 0AFL4 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |