תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 3 and 4.05 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CR1206F1502FT | 1 | ZZ | A | 11502 |
| S1206CPX1502F10 | 1 | ZZ | A | 56235 |
| M1206K1502FBT | 1 | ZZ | A | 57489 |
| RK73H2BT1502F | 1 | ZZ | A | 59124 |
| RCWP-12061502F100PPMNO1 | 1 | ZZ | A | 91637 |
| 632674-1502 | 1 | ZZ | D | 07690 |
| D55342K07B15E0R | 2 | 48 | 4 | 81349 |
| D55342K07B15E0M | 8 | ZZ | E | 81349 |
| MIL-PRF-55342/7 | 8 | ZZ | E | 81349 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |