מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RIXS152 | 1 | XX | X | 81351 |
1D4324 | 2 | XX | X | 11083 |
1-955 | 2 | XX | X | 31245 |
1425 | 2 | XX | X | 53496 |
HT135 | 2 | XX | X | 53496 |
S6106 | 2 | XX | X | 62265 |
1424 | 2 | XX | X | 73680 |
1425 | 2 | XX | X | 73680 |
49470 | 2 | XX | X | 79150 |
60861 | 2 | XX | X | 79150 |
0S2188-1 | 9 | XX | X | 24981 |
50098 | 9 | XX | X | 76680 |
43-270 | 9 | XX | X | 76680 |
43-270 | 9 | XX | X | 81596 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |