תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RFC-SS27.00 | 1 | TX | E | 00213 |
10265 | 1 | TX | E | 03550 |
3640-55 | 1 | TX | E | 71279 |
MS18130-25 | 1 | ZZ | 6 | 96906 |
MS14046-9 | 2 | TX | E | 96906 |
MIL-C-15305 | 1 | TX | E | 81349 |
LT10K136 | 1 | TX | E | 81349 |
1710690-456 | 8 | ZZ | 5 | 11447 |
9310-48 | 8 | ZZ | 5 | 32997 |
9310-48 | 8 | TX | 5 | 76493 |
124297-273 | 8 | ZZ | 2 | 18338 |
1710690-456 | 8 | ZZ | 2 | 49671 |
JE4455-2 | 9 | TX | E | 09021 |
22701M | 9 | TX | E | 32159 |
MS18130-25 | 1 | ZZ | 6 | 96906 |
RFC-SS27.00 | 1 | TX | E | 00213 |
10265 | 1 | TX | E | 03550 |
3640-55 | 1 | TX | E | 71279 |
MS14046-9 | 2 | TX | E | 96906 |
MIL-C-15305 | 1 | TX | E | 81349 |
LT10K136 | 1 | TX | E | 81349 |
9310-48 | 8 | TX | 5 | 76493 |
1710690-456 | 8 | ZZ | 5 | 11447 |
9310-48 | 8 | ZZ | 5 | 32997 |
124297-273 | 8 | ZZ | 2 | 18338 |
1710690-456 | 8 | ZZ | 2 | 49671 |
22701M | 9 | TX | E | 32159 |
JE4455-2 | 9 | TX | E | 09021 |
MS18130-25 | 1 | ZZ | 6 | 96906 |
RFC-SS27.00 | 1 | TX | E | 00213 |
10265 | 1 | TX | E | 03550 |
3640-55 | 1 | TX | E | 71279 |
MS14046-9 | 2 | TX | E | 96906 |
MIL-C-15305 | 1 | TX | E | 81349 |
LT10K136 | 1 | TX | E | 81349 |
9310-48 | 8 | TX | 5 | 76493 |
1710690-456 | 8 | ZZ | 5 | 11447 |
9310-48 | 8 | ZZ | 5 | 32997 |
124297-273 | 8 | ZZ | 2 | 18338 |
1710690-456 | 8 | ZZ | 2 | 49671 |
22701M | 9 | TX | E | 32159 |
JE4455-2 | 9 | TX | E | 09021 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |