מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RELEASE5062 | 1 | TX | 3 | 80131 |
2N3866 | 2 | TX | 3 | 80131 |
G181-870-008 | 2 | 9Z | 2 | 0D0D0 |
531-231-029 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
531-231-029 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
352258901509 | 2 | ZN | 3 | H0203 |
5800583-949000-112 | 2 | ZG | 4 | C0426 |
2N3866 | 2 | KE | 5 | 07688 |
G181-870-008 | 9 | 9Z | 2 | 88818 |
SS3854 | 9 | 9Z | 4 | 04713 |
1854-0233 | 2 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
P58-005758-012 | 2 | 9Z | 6 | 63103 |
W41294B6000A5 | 2 | ZG | 9 | C0426 |
1854-0233 | 9 | TX | 5 | 28480 |
P58-005758-012 | 9 | 9Z | 6 | 32791 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |