מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RELEASE4706 | 1 | TX | 3 | 80131 |
1N4384 | 2 | TX | 5 | 80131 |
9135-4029-003 | 2 | ZK | 2 | K0656 |
522-234-010 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
522-234-010 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
1N4384 | 2 | TX | 5 | 12060 |
1N4384 | 2 | TX | 5 | 16068 |
1N4384 | 2 | TX | 5 | 14936 |
1N4384 | 2 | TX | 5 | 31338 |
1N4384 | 2 | TX | 5 | F6151 |
1N4384 | 2 | TX | 5 | 51589 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 01281 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 12045 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 30270 |
23356 | 9 | CL | 4 | 82423 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 34428 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 08466 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 11961 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 14433 |
1N4384 | 9 | TX | 5 | 03877 |
1N4384 | 9 | CL | 4 | 55631 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |