| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RELEASE4190 | 1 | TX | 3 | 80131 |
| 1N4007 | 2 | TX | 3 | 80131 |
| 3510018-016 | 2 | 9Z | 2 | 05157 |
| W79021-H1031-C103 | 2 | ZG | 3 | D1525 |
| 1N4007 TAPE | 2 | 9Z | 4 | 64547 |
| 1N4007 | 2 | 9Z | 5 | 01295 |
| 1N4007 | 2 | 9Z | 5 | 07688 |
| 1N4007 | 2 | 9Z | 5 | 83701 |
| SM-D-510654 | 2 | TX | 5 | 80063 |
| 522019 | 2 | 9Z | 6 | 08676 |
| 4 196361 9 | 2 | ZA | 6 | Z5028 |
| 1N4007 | 9 | 9Z | 4 | 14433 |
| 1N4007A | 9 | ZG | 6 | C7191 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |