מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RE49B712REVA | 1 | XX | X | 80064 |
B3741 | 2 | XX | X | 72217 |
B10308 | 2 | XX | X | 72217 |
SCB47610 | 2 | XX | X | 80063 |
SMBH7610 | 2 | XX | X | 80063 |
AJ102 | 2 | XX | X | 95692 |
F5947 | 2 | XX | X | 96344 |
438C | 2 | ZC | 5 | 64959 |
PJ338 | 2 | TX | 5 | 00144 |
SMC537131 | 2 | XX | X | 80063 |
438C | 9 | ZC | 5 | 70408 |
D163718-438C | 9 | XX | 5 | 70408 |
LT13C | 9 | XX | X | 83870 |
438CJACK | 9 | XX | X | 64959 |
D163718-438C | 9 | XX | X | 64959 |
438C | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |