| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RE49B712REVA | 1 | XX | X | 80064 |
| B3741 | 2 | XX | X | 72217 |
| B10308 | 2 | XX | X | 72217 |
| SCB47610 | 2 | XX | X | 80063 |
| SMBH7610 | 2 | XX | X | 80063 |
| AJ102 | 2 | XX | X | 95692 |
| F5947 | 2 | XX | X | 96344 |
| 438C | 2 | ZC | 5 | 64959 |
| PJ338 | 2 | TX | 5 | 00144 |
| SMC537131 | 2 | XX | X | 80063 |
| 438C | 9 | ZC | 5 | 70408 |
| D163718-438C | 9 | XX | 5 | 70408 |
| LT13C | 9 | XX | X | 83870 |
| 438CJACK | 9 | XX | X | 64959 |
| D163718-438C | 9 | XX | X | 64959 |
| 438C | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |