מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC42GF273K | 2 | XX | X | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
745-5712-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
HB2731 | 1 | XX | X | 01121 |
745-5712-00 | 1 | XX | X | 13499 |
5021-131 | 1 | XX | X | 82577 |
N16R50400-0511 | 1 | XX | X | 99993 |
306-0273-00 | 1 | XX | X | 80009 |
3350-165000-5961 | 1 | XX | X | 80049 |
99003901 | 2 | ZG | 3 | F8224 |
RES 027K00 010% 0002W AG08X018 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
306-273 | 9 | 75 | 5 | 80009 |
306273 | 9 | 75 | 5 | 80009 |
99003901 | 2 | ZG | 9 | D2416 |
501258 | 9 | XX | X | 02859 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |