| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC42BF391J | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| 668475PC26 | 1 | XX | X | 56232 |
| 669294PC37 | 1 | XX | X | 56232 |
| 669950PC39 | 1 | XX | X | 56232 |
| 669984PC34 | 1 | XX | X | 56232 |
| 2200-3106526PC26 | 1 | XX | X | 80064 |
| 2200-3106529PC37 | 1 | XX | X | 80064 |
| 2200-3108597PC39 | 1 | XX | X | 80064 |
| 2200-3114359PC34 | 1 | XX | X | 80064 |
| RC42BF391J | 1 | XX | X | 81350 |
| 99126-149 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 99126-149 | 9 | XX | X | 21921 |
| 075-39 | 9 | XX | X | 56232 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |