| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC32GF510J | 2 | TX | 3 | 81349 |
| MILR11A | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 24-510J | 1 | 48 | 4 | 28480 |
| 560B7GF510 | 1 | 48 | 4 | 94033 |
| 311-003-032 | 1 | HD | 4 | 07421 |
| 0525-18 | 1 | TX | 5 | 06424 |
| MS35044-70 | 2 | ZR | 6 | A2309 |
| 0689-5105 | 9 | 48 | 4 | 28480 |
| RES 051U00 005% 0001W AG06X014 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
| 0689-5105 | 9 | ZZ | 4 | 1MY97 |
| 011720 | 2 | ZG | 5 | D0078 |
| 4171302-157 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |