| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC32GF222J | 2 | 48 | 4 | 81349 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| 697068-222 | 1 | 48 | 4 | 14100 |
| 560B7GF222 | 1 | 48 | 4 | 94033 |
| 311-003-071 | 1 | HD | 4 | 07421 |
| 745-3365-000 | 1 | 48 | 5 | 13499 |
| LIDBU222J | 1 | XX | X | 44655 |
| 5N5102-022-81 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
| 1127314PC1 | 2 | ZF | 2 | 10001 |
| MS35044-109 | 2 | ZR | 6 | A2309 |
| 745-3099-00 | 9 | ZD | 2 | 13499 |
| 4171302-007 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 4171302-7 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 13X171 | 9 | XX | X | 92400 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |