מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC32GF123J | 2 | XX | X | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
697068-123 | 1 | 48 | 4 | 14100 |
280-1180P112 | 1 | 48 | 4 | 3B150 |
560B7GF123 | 1 | 48 | 4 | 94033 |
311-003-089 | 1 | HD | 4 | 07421 |
1018900-123 | 1 | KE | 5 | 05037 |
734-3397-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
411337-127 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
5N5102-022-99 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
280-1180P112 | 9 | 48 | 4 | 49956 |
RES 012K00 005% 0001W AG06X014 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
4171302-003 | 2 | ZF | 6 | 05869 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |