מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC32GF100J | 2 | TX | 3 | 81349 |
MILR11A | 1 | TX | 3 | 81349 |
311-003-015 | 1 | HD | 4 | 07421 |
0690-1001 | 1 | ZZ | 5 | 1MY97 |
5N5102-022-25 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
0690-1001 | 2 | 9Z | 5 | 33783 |
RES 010U00 005% 0001W AG06X014 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
NA55-1K0HMP0RM1PCT | 9 | 9Z | 5 | 16299 |
4171302-001 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4171302-041 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4171302-41 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
13X119 | 9 | TX | 6 | 92400 |
906R633 | 9 | ZF | 6 | 94990 |
0690-1001 | 9 | ZX | 5 | 28480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |