מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC30BF153K | 2 | XX | X | 81349 |
522482 | 1 | BF | 1 | 19204 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
K973PC8 | 1 | XX | X | 04220 |
K974PC8 | 1 | XX | X | 04220 |
175B221PC29 | 1 | XX | X | 24446 |
175B222PC29 | 1 | XX | X | 24446 |
141D851P39 | 1 | XX | X | 24446 |
145C335PC13 | 1 | XX | X | 24446 |
PL145C335PC13 | 1 | XX | X | 24446 |
2200-3113769PC8 | 1 | XX | X | 80064 |
2200-3113770PC8 | 1 | XX | X | 80064 |
3103685REVBPC13 | 1 | XX | X | 80064 |
3103686REVBPC13 | 1 | XX | X | 80064 |
564-2200-1297893REVBPC29 | 1 | XX | X | 80064 |
K1-2200-1297894 | 1 | XX | X | 80064 |
JANR11 | 1 | XX | X | 81350 |
RC30BF153K | 1 | XX | X | 81350 |
RC30BF153K | 9 | XX | X | 75042 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |