מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC20GF164J | 2 | XX | 4 | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
560B4GF164 | 1 | 48 | 4 | 94033 |
311-002-102 | 1 | HD | 4 | 07421 |
0686-1645 | 1 | ZZ | 4 | 1MY97 |
4171300-122 | 1 | XX | X | 05869 |
280-1145P153 | 1 | XX | X | 49956 |
0524-102 | 1 | XX | X | 56232 |
4171300-122 | 1 | XX | X | 82577 |
301-0164-00 | 1 | XX | X | 80009 |
5N5102-011-27 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
5027-543 | 2 | ZF | 4 | 82577 |
0686-1645 | 9 | 48 | 4 | 28480 |
RES 160K00 005% 0,50WAG04X010 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
301-164 | 9 | 75 | 5 | 80009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |