| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC07GF471J | 2 | PA | 3 | 81349 |
| MILR11-8 | 1 | KE | 3 | 81349 |
| 04-1029 | 2 | CT | 5 | 18544 |
| 5N5102-002-65 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
| 0683-4715 | 2 | PA | 3 | 28480 |
| 4911672-25 | 2 | 9Z | 4 | 90536 |
| 2088250-471 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
| L2088250-471 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
| 045-695 | 2 | KE | 5 | 23042 |
| 137-004-4715 | 2 | KE | 5 | 95542 |
| 416754-79 | 2 | KE | 5 | 96214 |
| SMD336801-41 | 2 | PA | 5 | 80063 |
| 504397H471 | 2 | ZF | 6 | 28527 |
| 4171381-047 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 4171381-47 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 000001-471 | 2 | 9Z | 6 | 51360 |
| 80560-410 | 2 | PA | 5 | 45413 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |