מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
R8T3A | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
R8T3J | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
102668-209 | 2 | XX | X | 10001 |
402294-123 | 2 | XX | X | 10001 |
P9618506-12 | 2 | XX | X | 24446 |
P9618506-14 | 2 | XX | X | 24446 |
R8T3A | 2 | XX | X | 43334 |
R8T3J | 2 | XX | X | 43334 |
HMS5K | 9 | XX | X | 21335 |
R8T3A | 9 | XX | X | 24617 |
R8T3J | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |