| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| R479H0065A060 | 2 | ZG | A | 07482 |
| 5300760065-060 | 2 | SX | 2 | 00624 |
| 500GD0065-060 | 2 | SX | 2 | 98441 |
| R479H00LKA060 | 2 | ZG | 2 | 07482 |
| R3820-12-0065-060 | 2 | ZG | 2 | 50599 |
| D132129G0065-060 | 2 | ZG | 2 | 78570 |
| R479H0065A060 | 2 | ZG | A | 07482 |
| 5300760065-060 | 2 | SX | 2 | 00624 |
| 500GD0065-060 | 2 | SX | 2 | 98441 |
| R479H00LKA060 | 2 | ZG | 2 | 07482 |
| R3820-12-0065-060 | 2 | ZG | 2 | 50599 |
| D132129G0065-060 | 2 | ZG | 2 | 78570 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |