מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1438233 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
351926A1S | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
351926AS | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
351926S | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
374681 | 2 | XX | X | 34623 |
3RL0114 | 2 | XX | X | 62265 |
2863 | 2 | XX | X | 71000 |
C5031 | 2 | XX | X | 71000 |
228617 | 9 | XX | X | 58275 |
R10571 | 9 | XX | X | 83120 |
351926A1S | 9 | XX | X | 23040 |
351926AS | 9 | XX | X | 23040 |
351926S | 9 | XX | X | 23040 |
1438233 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |