מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
Q70624-8 | 2 | 75 | 5 | 55974 |
A11302-23 | 2 | XX | X | 06845 |
S10-2416 | 2 | XX | X | 24930 |
226-1001PT1 | 2 | XX | X | 49956 |
ACM1-2 | 2 | XX | X | 71400 |
1JA4814-4 | 2 | XX | X | 79500 |
7621137PT175 | 2 | XX | X | 79500 |
FU3-050 | 2 | XX | X | 80249 |
1JA4814-4 | 2 | XX | X | 97942 |
RA60F222F | 2 | XX | X | 99993 |
7621137PT175 | 2 | XX | X | 65054 |
Q70624-8 | 9 | 75 | 5 | 19315 |
91SA3-1F6 | 2 | ZG | 6 | D1765 |
76601-0-5A | 2 | ZG | 6 | D2598 |
P3482-6 | 9 | XX | X | 71970 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |