מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CPP2125A001-4-7 | 2 | KZ | 5 | 09017 |
323017400 | 2 | KZ | 5 | 94033 |
SC111-4-7 | 2 | XX | X | 06950 |
9111123 | 2 | XX | X | 18876 |
Q5413-04-07 | 2 | XX | X | 35351 |
DV6262-4-7 | 2 | XX | X | 15280 |
SC111-440-7 | 2 | KZ | 4 | 06950 |
DV6262-4-7 | 2 | KZ | 5 | 56540 |
40-59-4-7 | 2 | KZ | 6 | 38597 |
990314-111 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
A512425 | 9 | XX | X | 82199 |
DV6262-4-7 | 1 | ZZ | 5 | 26916 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |