מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PX2 414ZH | 1 | 9Z | 4 | 82877 |
S30022-3 | 2 | ZG | 2 | 05395 |
SMD394817-1 | 2 | XX | X | 80063 |
020622 | 2 | 9Z | 6 | 82877 |
PX2-414YS | 9 | 9Z | 4 | 82877 |
PX2-414YH | 9 | 9Z | 5 | 82877 |
11239 | 2 | ZA | 5 | 89944 |
419426-25 | 2 | 9Z | 1 | 96214 |
259-39998-1 | 9 | XX | X | 94990 |
AX1MAX2-414YS | 9 | ZG | 5 | 82877 |
259-39998-1 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
414YS | 9 | 9Z | 6 | 82877 |
AXIMAX2-414YS | 9 | XX | X | 82877 |
AXIMAX2SERIES414YS | 9 | XX | X | 82877 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |