מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PT1593-1206P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
YB1593-1206P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
YB1593-1206P1PT1287659018 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
YB1593-1206P1PT1593-1206P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
3C0UPLING | 2 | ZZ | 6 | 3B150 |
3C0UPLING | 9 | HH | 6 | 49956 |
PT1593-1206P1 | 9 | XX | X | 49956 |
YB1593-1206P1 | 9 | XX | X | 49956 |
YB1593-1206P1PT1287659018 | 9 | XX | X | 49956 |
YB1593-1206P1PT1593-1206P1 | 9 | XX | X | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |