| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| PT06A14-19PSR | 2 | XX | X | 77820 |
| 371-6230-00 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
| 371-6230-000 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
| PT06A14-19PSR | 9 | ZG | 3 | D8311 |
| 10044086-1 | 2 | XX | X | 18876 |
| KPT06B14-19P | 2 | XX | X | 71468 |
| 1048697-1 | 2 | XX | X | 77068 |
| 046596-0009 | 9 | ZB | 5 | 71468 |
| 46596-0009 | 9 | ZB | 5 | 71468 |
| 1088288-1 | 9 | ZZ | 5 | 56232 |
| 1048697-1 | 1 | ZZ | 5 | 59364 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |