מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
371-2461-00 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
PT06A16-26SSR | 2 | TX | E | 77820 |
PT06A16-26SSR | 9 | ZG | 3 | D8311 |
371-2461-00 | 9 | 9Z | 5 | 95104 |
371-2461-000 | 2 | TX | 5 | 95105 |
276-2085P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
1078977-2 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
BT06AC16-26S | 2 | XX | X | 09922 |
10015501-117 | 2 | XX | X | 18876 |
PT06A-16-26S(SR) | 9 | ZG | 3 | K0690 |
1078977-2 | 9 | XX | X | 77068 |
371-2461-000 | 9 | TX | 5 | 95104 |
276-2085P1 | 9 | XX | 5 | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |