מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PT02SE12-3P | 2 | XX | X | 77820 |
6.000.600.043-6 | 2 | YA | 3 | 009WK |
KPSE02E12-3P | 2 | ZG | 3 | D1371 |
PT02SE12-3P(C) | 2 | ZG | 3 | D0483 |
8.51.02R12-3P-50 | 2 | ZG | 3 | D9422 |
VG95328C12-3PN | 2 | ZG | 3 | D9477 |
PT02SE12-3P | 9 | ZG | 3 | D8311 |
C12-3PNVG95328 | 9 | ZG | 3 | D9477 |
VG95328C12-3PN | 2 | 9Z | 6 | A6854 |
810BA1484 | 2 | YJ | 6 | A0199 |
PT02SE12-3P | 2 | ZG | 6 | C7057 |
VPT02SE12-3P | 2 | ZG | 3 | C2107 |
VPT02SE12-3P | 1 | ZZ | 3 | D1371 |
6.000.600.043-6 | 1 | ZZ | 3 | 0295K |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |