מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PT02E18-32P | 2 | XX | X | 77820 |
KPT02E18-32P | 2 | ZG | 3 | D1371 |
09 0003 080 | 2 | ZG | 3 | D0235 |
PT02E18-32P(H) | 2 | ZG | 3 | D0483 |
8.51.02E18-32P-50 | 2 | ZG | 3 | D9422 |
VG95328H18-32PN | 2 | ZG | 3 | D9477 |
PT02E18-32P | 9 | ZG | 3 | D8311 |
PT02E18-32P | 9 | ZG | 3 | D9853 |
127243-23 | 2 | XX | X | 35351 |
207A18-32P | 2 | XX | X | 77820 |
PT02E18-32P001 | 2 | XX | X | 77820 |
575R281H03 | 2 | XX | X | 79500 |
575R281H03 | 2 | XX | X | 97942 |
VPT02E18-32P | 2 | ZG | 3 | C2107 |
VPT02E18-32P | 1 | ZZ | 3 | D1371 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |