מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PSI-30-5 2-118 | 2 | 9Z | 4 | 02697 |
118-7377 | 2 | 9Z | 4 | 25184 |
PRP118-7377 | 2 | 9Z | 4 | 25184 |
W4072368BJ | 2 | ZN | 2 | S3092 |
C 4072 368 AL | 2 | ZG | 3 | C2463 |
C 4072 368 AL | 2 | ZG | 3 | S3092 |
AS568-118MIL-P-25732 | 2 | 9Z | 4 | 81343 |
2-118 PSI-30-5 | 9 | 9Z | 4 | 02697 |
118-711-70 | 9 | 9Z | 4 | 25184 |
118-7117 | 9 | 9Z | 4 | 25184 |
118-737-70 | 9 | 9Z | 4 | 25184 |
PRP118-7117 | 9 | 9Z | 4 | 25184 |
AS568-118MIL-P-5516CLASSB | 9 | 9Z | 4 | 81343 |
W4072368BJ | 9 | ZN | 2 | S3118 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |