מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1213648-201 | 2 | 47 | 2 | 03538 |
1213648-201 | 9 | 47 | 2 | 56232 |
ICL58J28HN | 2 | ZZ | 5 | U4512 |
PSDA 5810/03453 | 2 | ZZ | 5 | U4512 |
ICL58J28HN | 9 | 47 | 2 | 15286 |
PSDA 5810/03453 | 9 | ZZ | 5 | 15286 |
PSDA 5810/03453 | 9 | ZZ | 5 | U4283 |
ICL58J28HN | 9 | ZZ | 5 | U4283 |
1213648-201 | 2 | 47 | 2 | 03538 |
ICL58J28HN | 2 | ZZ | 5 | U4512 |
PSDA 5810/03453 | 2 | ZZ | 5 | U4512 |
ICL58J28HN | 9 | 47 | 2 | 15286 |
PSDA 5810/03453 | 9 | ZZ | 5 | 15286 |
1213648-201 | 9 | 47 | 2 | 56232 |
ICL58J28HN | 9 | ZZ | 5 | U4283 |
PSDA 5810/03453 | 9 | ZZ | 5 | U4283 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |