מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SS77R2XR1266CT | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
33KDD3FS147 | 2 | XX | X | 21335 |
33KDD3FS20147 | 2 | XX | X | 21335 |
77R2XR1266CT3 | 2 | XX | X | 43334 |
SS77R2XR1266CT | 2 | XX | X | 43334 |
PS40431 | 2 | XX | X | 70210 |
A33KDD3FS36933 | 9 | 9Z | 4 | 21335 |
77R2XR1266CT3 | 2 | XX | X | 24617 |
PS40431 | 2 | XX | X | 72599 |
A33KDD3FS36678 | 9 | XX | X | 21335 |
R2FF0106A323A91C4978R | 9 | XX | X | 38443 |
R2FFB106A023A91X9424L | 9 | XX | X | 38443 |
SS77R2XR1266CT | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |