| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| C407 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| T25 | 2 | AX | 5 | 64829 |
| 51255 | 2 | AX | 5 | 79396 |
| 540461 | 2 | AZ | 2 | 19207 |
| SA12250 | 9 | AX | 5 | 13800 |
| SA12550 | 9 | AX | 5 | 13800 |
| SA12550 | 9 | AX | 5 | 33323 |
| C407 | 9 | AX | 5 | 70040 |
| 18157BS | 2 | AX | 6 | 1ML14 |
| 2UA0807 | 2 | AX | 6 | 62265 |
| 18157BS | 9 | AX | 6 | 28265 |
| SA12550 | 9 | AX | 5 | 45320 |
| CW12550M | 9 | AX | 5 | 79396 |
| SA12550 | 9 | AX | 5 | 22852 |
| 1815BS | 9 | AX | 5 | 28265 |
| PMX-81 | 9 | AX | 5 | 56367 |
| SA12550 | 9 | AX | 5 | 63734 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |