מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A421C | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
CA287SY | 2 | AX | 3 | 73370 |
4S8834 | 2 | AX | 6 | 11083 |
AF2118 | 2 | AX | 6 | 64829 |
42634 | 2 | AX | 6 | 79396 |
AF207 | 2 | AX | 6 | 74069 |
730 | 2 | AX | A | 10988 |
PA1817 | 2 | AX | E | 12658 |
ARM-8834 | 2 | AX | 6 | 12695 |
IPD4S8834 | 2 | AX | 6 | 55883 |
PMA-4S8834 | 9 | AX | 6 | 56367 |
A421C | 9 | AX | 6 | 70040 |
730 | 9 | AX | 6 | 72530 |
393 | 9 | AX | 5 | 92871 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |