מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PL101-1 | 2 | XX | X | 82679 |
10-75208 | 2 | TX | 1 | 28839 |
P14077825 | 2 | TX | 5 | 36378 |
P306CCT | 2 | TX | 3 | 71785 |
418-0304 | 2 | TX | 6 | 22003 |
10-75208 | 9 | TX | 1 | 77820 |
R76 26131 06 030 0A1 | 9 | 9Z | 5 | 71785 |
261-31-06-030 | 2 | TX | 5 | 71785 |
301749 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
00606296015348 | 2 | ZZ | U | 82679 |
28A898285 | 2 | 9Z | 6 | 01537 |
301749 | 9 | TX | 5 | 28480 |
P14077825 | 1 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
28A898285 | 2 | ZZ | 6 | 01WR9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |