| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| PL101-1 | 2 | XX | X | 82679 |
| 10-75208 | 2 | TX | 1 | 28839 |
| P14077825 | 2 | TX | 5 | 36378 |
| P306CCT | 2 | TX | 3 | 71785 |
| 418-0304 | 2 | TX | 6 | 22003 |
| 10-75208 | 9 | TX | 1 | 77820 |
| R76 26131 06 030 0A1 | 9 | 9Z | 5 | 71785 |
| 261-31-06-030 | 2 | TX | 5 | 71785 |
| 301749 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
| 00606296015348 | 2 | ZZ | U | 82679 |
| 28A898285 | 2 | 9Z | 6 | 01537 |
| 301749 | 9 | TX | 5 | 28480 |
| P14077825 | 1 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
| 28A898285 | 2 | ZZ | 6 | 01WR9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |