| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| PD-422995 PC 14 | 1 | HX | C | 80318 |
| PD-421690PC14 | 1 | HX | C | 3A162 |
| PD-422995PC14 | 1 | HX | C | 3A162 |
| PD-421690PC14 | 1 | HX | C | 6Y177 |
| PD-422995PC14 | 1 | HX | C | 6Y177 |
| PD-422995 PC 14 | 1 | HX | C | 80318 |
| PD-421690PC14 | 1 | HX | C | 3A162 |
| PD-422995PC14 | 1 | HX | C | 3A162 |
| PD-421690PC14 | 1 | HX | C | 6Y177 |
| PD-422995PC14 | 1 | HX | C | 6Y177 |
| PD-422995 PC 14 | 1 | HX | C | 80318 |
| PD-422995PC14 | 1 | HX | C | 3A162 |
| PD-421690PC14 | 1 | HX | C | 3A162 |
| PD-421690PC14 | 1 | HX | C | 6Y177 |
| PD-422995PC14 | 1 | HX | C | 6Y177 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |