| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFW92 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| 446143 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| MS15795-207 | 2 | XX | X | 27315 |
| PH253 | 2 | XX | X | 66289 |
| 446143 | 2 | XX | X | 72582 |
| 104-1S8L | 2 | XX | X | 80063 |
| 1068D100ITEMGG | 2 | XX | X | 86848 |
| 504C2-34-52 | 2 | 48 | 5 | 94033 |
| MS15795-207 | 2 | 9Z | E | 80205 |
| 12Z3035-35 | 2 | XX | X | 94135 |
| PC446143 | 9 | ZG | 3 | C7432 |
| MS15795-207 | 9 | XX | X | 96906 |
| 446143 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |