Motor
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PC379 | 2 | ZZ | 5 | 45255 |
AW932 | 2 | AX | F | 71425 |
CP932 | 2 | AX | F | 71425 |
8549 | 2 | AX | F | 72156 |
PP8648 | 2 | AX | F | 77220 |
CP648 | 2 | AX | F | 19239 |
FP1417 | 2 | AX | F | 98349 |
PC379 | 2 | ZZ | F | 45225 |
FP1417 | 2 | AX | F | 59875 |
D1AZ-8501-A | 2 | ZZ | F | 57526 |
CP648 | 2 | AX | F | 95201 |
50549 | 9 | AX | F | 71500 |
PC399 | 9 | AX | F | 76255 |
P549 | 9 | AX | F | 89574 |
D1AZ-8501-A | 9 | AX | F | 23040 |
PC379 | 9 | AX | F | 53781 |
P-549 | 9 | AX | F | 55062 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |