| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| 132264 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 20506-97 | 2 | ZZ | 5 | 64547 |
| 70772A | 2 | CT | 4 | 15434 |
| 132264 | 2 | XX | X | 12204 |
| 77737 | 2 | XX | X | 57733 |
| 132264 | 2 | XX | X | 72582 |
| 20506-97 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
| 7G412 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| PC132264 | 9 | ZG | 3 | C7432 |
| 20506-97 | 9 | 9Z | 5 | 83298 |
| 7G412 | 9 | XX | X | 12603 |
| 132264 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |