Lock washer
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35338-28 | 2 | XX | X | 96906 |
| FFW84CLASSASTYLE2 | 1 | XX | X | 81348 |
| G120383 | 1 | AX | 5 | 34623 |
| K3H500-6PC110-1 | 1 | XX | X | 10941 |
| 120383 | 1 | XX | X | 12204 |
| 120383 | 1 | XX | X | 72582 |
| 102383 | 1 | XX | X | 24617 |
| 120383 | 1 | XX | X | 24617 |
| JD1139 | 1 | XX | X | 29215 |
| L64493-7 | 9 | KZ | 4 | 46717 |
| PC120383 | 2 | 9Z | 6 | C7432 |
| MT145 | 9 | XX | X | 26051 |
| C58696 | 9 | XX | X | 28056 |
| 1613 | 9 | XX | X | 35510 |
| 456720120302 | 9 | WH | 9 | 0000V |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |