| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| P-349 | 2 | AX | 4 | 55062 |
| AW-669 | 2 | AX | 4 | 71425 |
| 8349 | 2 | AX | 4 | 72156 |
| PP-8270 | 2 | AX | 4 | 77220 |
| FP1300 | 2 | AX | 4 | 98349 |
| W669 | 2 | AX | 4 | 01212 |
| CP486 | 2 | AX | 4 | 19239 |
| PC-285 | 2 | AX | 4 | 53781 |
| 3789536 | 2 | AX | 4 | 7X677 |
| CP-486 | 9 | AX | 4 | 95201 |
| FP1300 | 9 | AX | 4 | 59875 |
| 3789536 | 9 | AX | 4 | 11862 |
| P-349 | 9 | AX | 4 | 50675 |
| P-349 | 9 | AX | 4 | 22852 |
| 50349 | 9 | AX | 4 | 71500 |
| PC-292 | 9 | AX | 4 | 76255 |
| P349 | 9 | AX | 4 | 89574 |
| PC-285 | 1 | ZZ | 4 | 45225 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |