מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
P955 | 2 | AX | 2 | 53581 |
22238 | 2 | AX | 2 | 1ML14 |
22238-B | 2 | AX | 2 | 1ML14 |
22238BSTD | 2 | AX | 2 | 1ML14 |
83222 | 2 | AX | 2 | 36024 |
P937 | 2 | AX | 2 | 59875 |
22238B | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
U953677 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
P937 | 9 | AX | 2 | 78557 |
W-265 | 9 | AX | 5 | 83087 |
U953677 | 9 | AX | 2 | 12603 |
22238B | 9 | XX | X | 12603 |
22238 | 9 | AX | 2 | 28265 |
22238-B | 9 | AX | 2 | 28265 |
22238BSTD | 9 | AX | 2 | 28265 |
W9318 | 9 | AX | 2 | 76255 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |