מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
972X | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
418 | 2 | AX | 5 | 04NP0 |
18302A | 2 | AX | 5 | 1ML14 |
7569B | 2 | AX | 5 | 1ML14 |
V109 | 2 | AX | 5 | 21868 |
9303 | 9 | AX | 5 | 64104 |
P7936 | 9 | AX | 5 | 59690 |
37 | 9 | AX | 5 | 95330 |
418 | 9 | AX | 5 | 73842 |
972X | 9 | AX | 5 | 81300 |
18302A | 9 | AX | 5 | 28265 |
7569B | 9 | AX | 5 | 28265 |
P7936 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |