מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
P4BK | 1 | CX | 5 | 2E470 |
87-1534 | 1 | CX | 5 | 44412 |
KBK-P | 1 | CX | E | 51136 |
102BK | 1 | CX | E | 60887 |
P3BK | 1 | CX | E | 32296 |
KBK | 9 | CX | E | 51136 |
P4BK | 1 | CX | 5 | 2E470 |
87-1534 | 1 | CX | 5 | 44412 |
KBK-P | 1 | CX | E | 51136 |
102BK | 1 | CX | E | 60887 |
P3BK | 1 | CX | E | 32296 |
KBK | 9 | CX | E | 51136 |
P4BK | 1 | CX | 5 | 2E470 |
87-1534 | 1 | CX | 5 | 44412 |
KBK-P | 1 | CX | E | 51136 |
102BK | 1 | CX | E | 60887 |
P3BK | 1 | CX | E | 32296 |
KBK | 9 | CX | E | 51136 |
P4BK | 1 | CX | 5 | 2E470 |
87-1534 | 1 | CX | 5 | 44412 |
KBK-P | 1 | CX | E | 51136 |
102BK | 1 | CX | E | 60887 |
P3BK | 1 | CX | E | 32296 |
KBK | 9 | CX | E | 51136 |
P4BK | 1 | CX | 5 | 2E470 |
87-1534 | 1 | CX | 5 | 44412 |
KBK-P | 1 | CX | E | 51136 |
102BK | 1 | CX | E | 60887 |
P3BK | 1 | CX | E | 32296 |
KBK | 9 | CX | E | 51136 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |