מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2803R18 | 2 | XX | X | 78500 |
79580 | 2 | AX | 5 | 23382 |
2803R18 | 2 | AX | 5 | 61465 |
2803R18 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
4A2803R18 | 2 | XX | X | 23382 |
18G9 | 2 | XX | X | 45152 |
11A2469 | 2 | XX | X | 95201 |
P4538 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
1057D5 | 9 | XX | X | 56442 |
P4538 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
2803R18 | 9 | XX | X | 65282 |
3B5780 | 9 | XX | X | 65282 |
109464 | 9 | ZC | 5 | 29510 |
18G9 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |