מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
575C3-5 | 2 | TX | 5 | 94033 |
A113587ISSD | 2 | 9Z | 5 | 06845 |
P250A5166 | 2 | XX | X | 00798 |
V274 | 2 | XX | X | 07843 |
665919PC102 | 2 | XX | X | 10001 |
380-0319-00 | 2 | XX | X | 13499 |
10034-139 | 2 | XX | X | 80064 |
636059L20 | 2 | XX | X | 80064 |
RM11LB102UM | 2 | XX | X | 80249 |
501-3 | 2 | XX | X | 81413 |
BA-10034-139ISS22 | 2 | TX | 5 | 12697 |
JA2L040S102MC | 2 | ZC | 6 | 01121 |
BA-10034-139ISS22 | 2 | TX | 5 | 78488 |
BA-10034-139ISS22 | 2 | TX | 5 | 90201 |
BA-10034-139ISS22 | 9 | TX | 5 | 71590 |
BA-10034-139ISS22 | 9 | TX | 5 | 75042 |
A113587ISSD | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
B10034-139 | 9 | TX | 5 | 64959 |
ESA682059ISS19PT68 | 9 | TX | 6 | 64959 |
BA10034-139ISS22 | 9 | TX | A | 64959 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |