| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| P23574 | 2 | KZ | 5 | 06848 |
| 080-000046 | 2 | KZ | 5 | 26916 |
| 4521 | 2 | ZZ | 5 | 0ATF2 |
| 609270 | 2 | ZZ | 5 | 0EXU3 |
| 00922 | 2 | KZ | 5 | 14153 |
| P23574 | 2 | XX | X | 13696 |
| 80A046 | 2 | XX | X | 26916 |
| P23574 | 2 | XX | X | 66289 |
| P23574 | 9 | XX | X | 14892 |
| 4521 | 9 | KZ | 5 | 54108 |
| 609270 | 9 | XX | X | 12793 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |