O ring
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 6 and 8.1 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| P186A | 1 | HX | 1 | 70667 |
| MS28775-214 | 1 | HX | 3 | 96906 |
| NAP840 PC 17 | 1 | HX | 1 | 70667 |
| 01-435-0146-5PC96 | 1 | HX | C | 52374 |
| 01-435-0212-5PC96 | 1 | HX | C | 52374 |
| 2640-622PC17 | 1 | HX | C | 96169 |
| C-8925PC18 | 1 | HX | C | 99565 |
| 845-2109845PC17 | 1 | HX | C | 80064 |
| C-7538/2832PC18 | 1 | HX | C | 54716 |
| 10078-F-18ITEM321I | 1 | HX | C | 88032 |
| 230079104 | 2 | ZR | 1 | A0199 |
| 10078-F-18ITEM321I | 1 | ZZ | C | 0UBG9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |