מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
P11372 | 2 | AX | 4 | 17572 |
18D146 | 2 | XX | X | 76371 |
NP1079PCP10-5 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP10005PCP10-7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP10021PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP1021PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP13164PC5041 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP13167PC3 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP7005PCP10-7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP7021PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
NP4077PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
P10-5 | 9 | AX | 5 | 55509 |
P10-7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
P11372 | 9 | ZZ | 5 | 55509 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |